Apr 28, 2011

Ketakutan YAHUDI Latnatullah...

Apa yang paling ditakuti oleh Yahudi hari ini, apabila masjid-masjid dipenuhi jemaah bagi setiap solat waktu iaitu zohor, asar, magrib, isyak dan subuh seperti solat Jumaat. Bayangkan setiap lekaki islam di seluruh pelusuk dunia bersolat di masjid ramainya seperti solat Jumaat. Bukan kata Yahudi bapak segala Yahudi pun cabut... dengan ini bantuan Allah swt akan sampai.

InsyaAllah..

10 comments:

  1. Doa hidayah utk seluruh alam, sepertimana kita hidup semacam itulah kematian akan datang. oleh itu jalanilah kehidupan seperti ramadan, nescaya kematian yg akan datang seperti anak bulan di aidilfitri..

    ReplyDelete
  2. Saya tak nak bayangkan..saya nak kenyataang. Bangkitlah semua lekaki..gagahkan kaki ke masjid tiap kali masuk waktu

    ReplyDelete
  3. Pada saya, inilah satu perkara orang Islam di Malaya tak boleh buat. setakat bercakap, berjanji dan berpendapat ok tepat....

    ReplyDelete
  4. salam
    kalau org kemasjid tu enuh nak tengok org bersumpah saja apa macam..

    p/s gua sokong lu bro

    ReplyDelete
  5. kat masjid hanya penuh dengan lelaki tua dan akan jadi ramai bila ada majlis makan-makan saja..

    ini kenyataan.

    ReplyDelete
  6. Betul..sebab laki muda macam Pen, Waqheh dan brutalsolo tak pegi masjid


    Ngaa....larii

    ReplyDelete
  7. kami pi hari jumaat...waktu lain pi jugak, tapi diam2 nanti org cakap riak..ngehhhh

    ReplyDelete
  8. masjid ada ekon pun susah nak penuh jugak bukan pada waktu puncak...

    tapi semyang Jumaat kat Masjid KLCC memang feel...panas dan penuh melimpah

    ReplyDelete