Aug 12, 2011

Good Job


Good Job!

18 comments:

  1. selamat balik dari semayang jumaat.

    pergh enjenier.
    bijak, bijak

    ReplyDelete
  2. i hate sume subjek yg berkaitan kalkulateur :P
    hahaha
    neway,,mmg good job la tu ~!

    ReplyDelete
  3. last aku tekan kalkulator 2 bulan lepas kalau tak silap

    ReplyDelete
  4. macam twins punya math sahaja kelihatan...hehe

    ReplyDelete
  5. ini sial punyer kalkulator, gua fobia ngan menatang ni hahaa

    ReplyDelete
  6. mata aku mesti berpinar2 kalau nampak angka yang pelik2

    ReplyDelete
  7. sumpah aku tak paham.. cuma aku nampak keje tu kemas..

    ReplyDelete
  8. perghh kalkulator tuu lame dah gua tak pegang.. laa enjineeer yee lu waqheh.. hebattt! :D

    ReplyDelete
  9. kemas ke kerja gua? keh keh keh..

    mana ada engineer..cap kang buruh kasar kira besi Y & R jer keh keh

    saintifik kalkulator tu edisi ketiga punya. gua lebih suka edisi kedua...

    ReplyDelete
  10. lu lelaki ke perempuan nih? Buat kerja mcm perempuan. Aku yg perempuan pun tak buat kerja kemas-kemas dan nampak renyah gitu

    ReplyDelete
  11. nak puji tapi
    semua orang dh puji ko

    ReplyDelete
  12. Terer hang na design beam bagai! Setuju..saya pun lebih gemor kalkulater edisi kedua

    ReplyDelete