Nov 10, 2011

Esok masih ada

Kepada pembaca yg membaca hari ini anggaplah benda ni akan berlaku esok. Untuk yg menbaca esok hari, maka anda sedang membaca pada hari itu berlaku. Untuk yg membaca pada hari ini, gua nak bagitau esok adalah 11.11.11. Untuk yg membaca pada esok gua nak bagitau bahawa hari ini adalah 11.11.11...hahaa pening kepala...

Perhhhh esok mesti ramai yg pakat2 bertunang dan bernikah ler...tarikh yg sangat cun. 111111 woooooooopedeyyyyy!!!

Ada apa pada tarikh? "tarikh yg cantik tidak menjamin kebahagiaan rumah tangga Kiah oiiii." kata Pak brahim pada anaknya yg gatai nak nikah pada usia 19thn.. "yer la Kiah mak pun rasa gitu ler. kan Paknya...." sampuk maknya yg sedang tumbuk sambal belacan di dapur...

.

21 comments:

  1. Bagi aku, tarikh cun adalah tarikh gaji kua...selain dari tu, aku rs aku mcm berkire-kire nak tarik mesin ATM kua dr tmpt yg sepatutnya...

    Eh, apa yg aku merapu nie?

    ReplyDelete
  2. motif gua pun tgh dok cari ni daddy...keh3...

    ReplyDelete
  3. "emaknya,dari tadi dok tumbuk sambal belacan tuh..
    bila nk bley makan ney ??
    lambat betul awak ney..kalo gitu,,esok 11.11.11 saya nk menikah lain" :P

    ReplyDelete
  4. betul tu cik ina sama ngan fara.setiap kali hari gaji, hari yang indah.bak kata sorang cina , kalau ada duit tiap-tiap hari pun raya.

    ReplyDelete
  5. esok spupu TH pn kwin.
    tp cantik gk date esk tu
    lepas ni xjpe dh date cmtu
    kalo nextyer leh jpe pn 121212

    ReplyDelete
  6. motif?


    hehe

    (copy paste dari Daddy)

    ReplyDelete
  7. pada gua tarikh yang ong menuju kepada kehidupan yang ong juga.

    sory,sebelum ni takleh nak komen sbb masuk blog lu je keluar malware.

    ReplyDelete
  8. masa 9.9.99 dulu orang sibuk kata macam2. kiamat la, bala la, makhluk asing nak turun la, tapi tengok macam tu jugak... ah, ni semua agenda yahudi nak jatuhkan kepimpinan uthmaniah je!

    ReplyDelete
  9. tumbuk belacan? aku duk bayang mak dia tomoi belacan tue cam narong sak lawan pak li tb.hehe

    ReplyDelete
  10. tahun depan ramai yg kawen pd 12.12.12 plak kan..?



    .

    ReplyDelete
  11. Gua sokong kak fara dan cik ina.
    keh keh. tarikh cun saya bulan ini adalah 24hb.

    tapi, gua suka 20.11.2011 lah~ 20112011. dalam surat nikah tak tulis 20.11.11 oiiii

    ReplyDelete
  12. apa ada pada tarikh......
    janji hidup dirahmati sudah.....
    mati esok2 takdenya soalan tarikh apa yang paling cun dalam kalendar...

    ReplyDelete
  13. mmg cantik tarikh ni..btl 2..bahgia bergantung pada diri kita sendiri..ramai yg pilih tarikh ni sbb cantik dan senang nak ingat..:)

    ReplyDelete
  14. gua bace hari ni...
    maknenye umur gua hari ni 111 tahun...
    keh...keh..keh........
    gua harap lu bukan mangsa gua yg ke 1111....

    ReplyDelete
  15. aku pun nak buat entry 11.11.11 laaa

    ReplyDelete
  16. Pembunuh Tanpa Bayang :

    aku membacanya hari ini 12.11.11
    bermakna aku sudah terlepas.

    11.11.11
    hanya sekadar angka...

    ReplyDelete
  17. tarikh cun untuk kahwin,yang lagi penting dari tarikh niat.

    :D

    lama tak singgah an bro

    ReplyDelete
  18. taksub dengan angka ni khurafat. kalau kembali kepada asas agama takkan berlaku obsesi karut ni. ada pulak yang sampai sanggup awalkan atau lewatkan kelahiran anak semata2 nak jatuh lahir pada tarikh yang kononnya cantik tu, wth.

    ReplyDelete
  19. yang penting, 11-11-11 ari jumaat..ari jumaat MMG terbukti ari yg spesel dlm islam,,ad berkatnya jugak kan? :D

    xkesah la kawen bile2 pun, yg penting berkat n d rahmati..kan?

    ReplyDelete